مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 12:152017-07-27سياسي

وزیر بهداشت: مشکلات طرح تحول سلامت بیشتر متوجه شرکای آن است


طرح تحول سلامت همانگونه که رییس جمهور نیز وعده داد، در دولت دوازدهم هم حتما ادامه خواهد داشت و اشکالات و مشکلات آن برطرف خواهد شد اما مشکلات آن بیشتر از آنکه متوجه طرح تحول سلامت باشد، - وزیر بهداشت گفت: طرح تحول سلامت همانگونه که رییس جمهور نیز وعده داد، در دولت دوازدهم هم حتما ادامه خواهد داشت و اشکالات و مشکلات آن برطرف خواهد شد اما مشکلات آن بیشتر از آنکه متوجه طرح تحول سلامت باشد، به شرکای آن مربوط می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید حسن هاشمی نیمه شب گذشته در نشست با اعضای هیات علمی و هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: تا این لحظه ارائه خدمات طرح تحول سلامت هیچ کاهشی نداشته و بلکه افزایش هم داشته است و امیدواریم که مسئولان به نحوی تصمیم بگیرند که مشکلات چهار سال اخیر در چهار سال آینده وجود نداشته باشد و هماهنگی ها بیشتر شود.

وی تاکید کرد: بخش عمده ای از مشکلات ما بخاطر عدم اجرای تعهداتی است که شرکای طرح تحول سلامت در قبال وزارت بهداشت داشتند و یکی از مشکلات دیگر نیز عدم تولیت و مدیریت واحد برای خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت است که امیدوارم این مشکلات در دوره بعد برطرف شود.

براساس گزارش وبدا، در ابتدای این نشست چند تن از اساتید، اعضای هیات رییسه و روسای گروه های آموزشی و دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مشکلات طرح تحول سلامت بیشتر متوجه شرکای آن است

وزیر بهداشت: مشکلات طرح تحول سلامت بیشتر متوجه شرکای آن است