مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 11:352017-07-27سياسي

رونمایی از سردیس علامه بهلول در گناباد


طی مراسمی از سردیس علامه بهلول گنابادی در محل باغ ملی گناباد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- امام جمعه گناباد در این مراسم اظهار کرد: علامه حاج شیخ محمدتقی بهلول گنابادی از شخصیت های فراشهرستانی و از مشاهیر بزرگ جهان بوده و در کشورهای غیر از ایران نظیر افغانستان، لبنان، مصر، سوریه ، عراق و غیره نیز شناخته شده است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: این عارف مجاهد از شخصیت هایی است که واجد صفات و ویژگی هایی بوده که می تواند برای همه الگو و درس آموز باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در پیام خودشان به مناسبت ارتحال علامه بهلول گنابادی به 24 صفت علامه اشاره کردند که از جمله آنها می توان به عبادت، جهاد، عرفان، ذاکر خدا بودن، صائم بودن و غیره اشاره کرد.

وی با بیان اینکه جوانان بایستی با سیره و منش علامه بهلول گنابادی آشنا شوند ، گفت: ایشان در طول عمر خود چند بار درآمدهای خود را تقدیم مستمندان کرده و در این زمینه شهره هستند.

در ادامه میرزا علی تقوی شهردار گناباد نیز با اشاره به اینکه علامه بهلول یکی از نوادر روزگار بود، گفت: این شخص بزرگوار، بی نظیر زندگی و قریب یک قرن از عمر خود را به اسلام خدمت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از مصوبات شورای فرهنگ عمومی آمده که در جهت معرفی و شناساندن مشاهیر گنابادی اقداماتی انجام شود و لذا شهرداری ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس علامه بهلول در گناباد

رونمایی از سردیس علامه بهلول در گناباد