مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 11:162017-07-27سياسي

میراث سیاسی قرآن برای انگلیسی زبان ها منتشر شد/ دلایل نگارش کتاب از زبان نویسنده


برداشت های وهابی از اسلام در جهان و فضای آشفته ای که جریان های تکفیری در جهان ایجاد کرده اند سبب شد تا سید حسینعلی موسوی اقدام به تالیف کتاب میراث سیاسی قرآن به زبان انگلیسی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب "، کتاب میراث سیاسی قرآن به زبان انگلیسی در آلمان منتشر و در کشورهای مختلف توزیع شده است.

سید حسینعلی موسوی، مولف کتاب میراث سیاسی قرآن، با بیان اینکه در مدت بیش از دو سال این توفیق بزرگ نصیبم شد که موفق به تالیف یک جلد کتاب با زبان انگلیسی در 380 صفحه با عنوان میراث سیاسی قرآن The Political Heritage Of Quran شدم که موضوع مورد بحث کتاب، دفاع از دیدگاه های مترقی قرآن در حوزه مسایل سیاسی و اجتماعی است، اظهار کرد: نقدی بر افکار و ایده های گروه های افراطی به اصطلاح اسلامی با محوریت مهدویت و ولایت موضوعات اصلی این کتاب هستند.

این پژوهشگر و محقق قرآنی ادامه داد: در این اثر ضمن بررسی تاریخ سیاسی اسلام، شرح جامعی از آیات مرتبط با مستندات علمی بسیار ارائه شده که رویکرد اصلی تبیین اندیشه سیاسی تشیع و نقد جامع و علمی بر دیدگاه های افراطی و نامعقول در حوزه های مختلف و متنوع مورد بحث است.

موسوی یادآور شد: متاسفانه بر پایه مطالعه ای تحقیقی در متن جوامع غربی، بخاطر عدم آگاهی و شناخت صحیح از اسلام و قرآن و به ویژه رفتارها و الگوهای غلط و انحرافی جاری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث سیاسی قرآن برای انگلیسی زبان ها منتشر شد/ دلایل نگارش کتاب از زبان نویسنده

میراث سیاسی قرآن برای انگلیسی زبان ها منتشر شد/ دلایل نگارش کتاب از زبان نویسنده