مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 10:052017-07-27اقتصادي

43 معلول دارای شرایط سخت در خاش نیازمند حمایت ویژه هستند


43 معلول ضایع نخاعی و دارای شرایط ویژه و سخت در این بخش نیازمند حمایت ویژه مسئولان و خیران هستند.

- بخشدار مرکزی خاش گفت: 43 معلول ضایع نخاعی و دارای شرایط ویژه و سخت در این بخش نیازمند حمایت ویژه مسئولان و خیران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مجتبی شجاعی در دیدار مشترک خود با رییس اداره بهزیستی و مسئولان واحد توان بخشی این اداره با شماری از معلولان قطع نخاعی بیان کرد: مددجویان اداره بهزیستی خاش که از شرایط سخت معلولیتی برخوردار هستند، نیازمند نگاهی خاص و ویژه بوده و انتظار می رود شرایط استثنایی آنها در جامعه لحاظ شود.

وی افزود: افرادی که از همان دوران تولد و بعد از سانحه رانندگی و علل دیگر دچار نقص عضو شده اند باید از نگاه روحی و روانی تقویت شوند تا به این باور و یقین برسند که معلولیت محدودیت نیست و علیرغم داشتن نقص عضو می توانند در جامعه اثربخش باشند.

شجاعی ادامه داد: از نگاه ویژه رییس اداره بهزیستی و کاترشناسان حوزه توان بخشی این اداره کمال تقدیر و تشکر را داریم زیرا بابی را گشوده اند که به خوبی می توانیم با افراد و خانوارهایی ارتباط بگیریم که نیازمند توجه ویژه هستند.

وی اظهار کرد: از اینکه در بهزیستی بالای 100 نوع خدمات به جامعه هدف ارائه می شود احساس شعف می کنیم زیرا تلاش برای رفع نیازهای افراد در انتظار خدمت کاری بسیار بزرگ و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

43 معلول دارای شرایط سخت در خاش نیازمند حمایت ویژه هستند

43 معلول دارای شرایط سخت در خاش نیازمند حمایت ویژه هستند