مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1396 ساعت 09:012017-07-27بين الملل

سازمان ملل: سعودیها پناهجویان را در آبهای یمن هدف قرار می دهند


بازرسان سازمان ملل اعلام می کنند که ائتلاف سعودی در حمله به یمن، یک قایق حامل پناهجویان سومالی در آبهای یمن را هدف قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، بازرسان سازمان ملل اعلام کرده اند که ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان سعودی در تجاوز به یمن، به غیرنظامیان در ساحل یمن حمله کرده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز، گزارش محرمانه ای در دست است که نشان می دهد، بازرسان سازمان ملل متحد اذعان داشته اند، ائتلاف سعودی به یک قایق حامل پناهجویان سومالیایی در آبهای یمن حمله کرده است.

بر اساس این گزارش، بازرسان سازمان ملل در یمن در گزارش 185 صفحه ای خود برای شورای امنیت آورده اند که این قایق به طور قطع هدف اصابت گلوله 7.

62 میلیمتری یک بالگرد نظامی قرار گرفته است و نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان تنها مرجعی هستند که امکان استفاده از بالگرهای نظامی در این منطقه را دارند.

در این گزارش آمده است: این بالگرد احتمالا از عرشه یک کشتی برخاسته است.

انتهای پیام/غ http://fna.

ir/CXOCWH نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: سعودیها پناهجویان را در آبهای یمن هدف قرار می دهند

سازمان ملل: سعودیها پناهجویان را در آبهای یمن هدف قرار می دهند