مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 20:162017-07-26سياسي

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: دولت را با تبعیت از رهبری حمایت خواهیم کرد


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه نظام در دوران انتخابات مورد هجمه زیادی قرار گرفت و مظلوم واقع شد، گفت: با تبعیت از مقام معظم رهبری از دولت حمایت خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از فردیس، حجت الاسلام والمسلمین آیت الله تقوی عصر امروز در همایش سالروز اقامه نخستین نماز جمعه جمهوری اسلامی ایران که در شبستان مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: امروز با وجود تمامی مشکلاتی که کشور دارد ولی ارائه خدمت در دستور کار تمامی دستگاه ها قرار گرفته و این یکی از موهبت های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه با تابعیت از مقام معظم رهبری از دولت حمایت خواهیم کرد اظهار داشت: در دوران انتخابات نظام مورد هجمه قرار گرفت و مظلوم واقع شد.

این مسؤول با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در مقابل آمریکا قرار دارد بیان داشت: نظر افراد مهم است اما نباید در سیاست گذاری کشور تاثیر بگذارد و ایران کشوری قدرتمند است و این قدرت است که باعث شده، آمریکا به پای میز مذاکره کشانده شود.

انتهای پیام/ج/ http://fna.

ir/WZ4JTC نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: دولت را با تبعیت از رهبری حمایت خواهیم کرد

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور: دولت را با تبعیت از رهبری حمایت خواهیم کرد