مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 19:112017-07-26سياسي

یگان حفاظت اراضی کشاورزی به زودی تشکیل می شود


مقدمات ایجاد یگان حفاظت اراضی کشاورزی فراهم شده و پس از نهایی شدن صدور مجوز لازم از سوی مراجع قانونی، فعالیت این یگان ها به زودی آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا اورنگی در گردهمایی مدیران امور اراضی کشور که امروز در تهران برگزار شد، اظهار داشت: در راستای تسهیل و تسریع ارائه خدمات به مردم و انجام بهینه فرایندها و برنامه های سازمان در زمینه حفاظت، توسعه و ساماندهی اراضی کشاورزی و همچنین برای تحقق بهتر سایر اهداف و برنامه های وزارت جهادکشاورزی، یکی از سیاست های اصلی در ستاد سازمان، تلاش برای تمرکززدایی و تفویض اختیارات و مسئولیت های حوزه اراضی به استانها است.

رییس سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است که اقدامات ترویجی، آموزشی و فرهنگ سازی به خصوص در زمینه حفاظت از اراضی کشاورزی اثرگذاری بسیار بیشتر و هزینه اجتماعی و مادی بسیارکمتری دارد.

وی گفت: یکی از اولویت های مهم ما در ستاد و سطح استانها باید تمرکز بیشتر بر امور ترویجی، فرهنگی و آموزشی باشد و برای برنامه ها و طرح های مرتبط با خفاظت، ساماندهی و توسعه اراضی کشاورزی، حتما باید پیوست ترویجی و آموزشی پیش بینی و تدوین کنیم.

رییس سازمان امور اراضی کشور افزود: هم راستا با سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی برای توسعه دولت الکترونیک و تسهیل خدمات و شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان حفاظت اراضی کشاورزی به زودی تشکیل می شود

یگان حفاظت اراضی کشاورزی به زودی تشکیل می شود