مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 19:102017-07-26سياسي

انتقاد آیت الله جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران


وضع تحریم های جدید آمریکا علیه نظام یک هشدار و دست رد به سینه کسانی است که همچنان تصور می کنند عادی سازی روابط با آمریکا و برجام و غیر برجام می تواند مشکلات کشور را رفع نماید.

- جلسه چهارشنبه شورای پنجم، گمانه زنی های گروه های سیاسی و رسانه ای را از دایره ای وسیع به دایره کوچک هفت نفره تبدیل کرد.

هرچند در بین این هفت تن، شخصیت هایی با سابقه مدیریت سطوح عالی از جمله وزارت و معاونت رییس جمهوری حضور دارند، شهردار شدن برخی از آن ها از هم اکنون دور از ذهن به نظر می رسد.

شرایطی که برای عماد حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی پیش آمد، بار دیگر این ادعا را ثابت می کند که در کشور ما، مسئولان همواره تحت تأثیر افکار عمومی و فضاسازی های رسانه ای و با امید کسب محبوبیت، تصمیم به انجام اعمالی می گیرند که با گذر زمان و فروکش کردن جو، فراموش می شود؛ عادت بسیار بدی که ماجرایی مثل ماجرای عماد، اولین آن نیست و قطعاً آخرین آن نیز نخواهد بود.

قانون مقابله با (به اصطلاح) فعالیت های بی ثبات کننده ایران یک ماه قبل در سنای آمریکا تصویب شد؛ اما پیشنهاد جمهوری خواهان برای گنجانده شدن تحریم ها علیه کره شمالی در این طرح باعث شد، تصویب آن در مجلس نمایندگان به تعویق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آیت الله جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران

انتقاد آیت الله جنتی از وضع تحریم های تازه علیه ایران