مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 15:352017-07-26سياسي

برجام در توسعه دیپلماسی علمی کشور تاثیرگذار بود


رییس دانشگاه کردستان با اشاره به گشایش ارتباطات خارجی برای کشور پس از برجام، آن را در توسعه دیپلماسی علمی و رشد علمی کشور بسیار تاثیرگذار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فردین اخلاقیان امروز چهارشنبه(4 مرداد) در جلسه شورای روابط بین الملل دانشگاه کردستان و آیین افتتاح مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارس زبانان در دانشگاه کردستان، اظهار کرد: توان علم و فناوری هر کشوری تعیین کننده جایگاه آن دانشگاه در عرصه بین الملل است.

وی افزود: در ایران نیز پس از انقلاب افزایش توان علمی کشور همواره مورد تاکید بوده و رشد دانشگاه ها و فراهم کردن بستر پیشرفت آنها جزو استراتژی های کلی کشور بوده است.

رییس دانشگاه کردستان عنوان کرد: امروز همه دانشگاه ها در حال تلاش برای دستیابی به پژوهش محوری و ایجاد دانشگاه کارآفرین و نسل چهارم هستند که برای دستیابی به این هدف، روابط بین الملل نقش مهمی دارد.

وی تصریح کرد: علم تنها به یک کشور اختصاص ندارد بلکه ذاتا امری بین المللی است و ارتباط علمی جهانیان امری ضروری برای رشد و پیشرفت است.

اخلاقیان با اشاره به اینکه پس از اجرای برجام روابط بین الملل و دیپلماسی در وزارت علوم پیشرفت چشمگیری داشته است، گفت: دانشگاه کردستان نیز پیرو این تغییرات ارتباطات زیادی با دانشگاه های کشورهای همسایه و به ویژه اقلیم کردستان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برجام در توسعه دیپلماسی علمی کشور تاثیرگذار بود

برجام در توسعه دیپلماسی علمی کشور تاثیرگذار بود