مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 14:362017-07-26فرهنگي

با حضور پژمان بازغی اصغر نعیمی هایلات را می سازد


سینمایی هایلایت در قالب یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی در چند روز آتی وارد فاز تولید می شود و پژمان بازغی والهه حصاری نیز به تازگی به آن پیوسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سینمایی هایلایت در قالب یک درام عاشقانه با مضمون اجتماعی در چند روز آتی وارد فاز تولید می شود و پژمان بازغی والهه حصاری نیز به تازگی به آن پیوسته اند.

فیلم سینمایی هایلات به کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور که از اواخر خردادماه پیش تولید آن آغاز شده بود، روزهای پایانی این مرحله را پشت سر می گذارد.

نعیمی بعد از فیلم های بی وفا ، سلام بر عشق و سایه های موازی پس از 2 سال، این بار در چهارمین سینمایی خود که در چند روز آتی با شروع فاز تولید جلو دوربین می رود، درامی عاشقانه و متفاوتی را با مضمون اجتماعی روایت می کند.

تیم تولید تا کنون مذاکراتی را با برخی از بازیگران نام آشنا، برای حضور در این پروژه انجام داده اند و از بین افراد موجود همکاری پژمان بازغی و الهه حصاری در این سینمایی قطعی شده است؛ در همین راستا ظرف چند روز آینده لیست عوامل این پروژه نیز تکمیل خواهد شد و پس از آن با انتخاب دیگر بازیگران این سینمایی از جمله نقش اصلی زن،تست گریم نهایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور پژمان بازغی اصغر نعیمی هایلات را می سازد

با حضور پژمان بازغی اصغر نعیمی هایلات را می سازد