مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 11:502017-07-26اقتصادي

داشتن کارت نصابی برای فعالان سامانه های حفاظتی الزامی است


رییس کمیسیون آموزش اتحادیه الکترونیک و حفاظتی تاکید کرد: ارائه کارت نصابی برای فعالان در زمینه سیستم های حفاظتی و نصب دوربین های مداربسته به اصل تبدیل شده و از الزامات این حرفه به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، امین رحیمیان رییس کمیسیون آموزش اتحادیه الکترونیک و حفاظتی و مدیرعامل شرکت تدبیرسازان تجارت قرن درباره فرهنگ سازی که در این صنف برای داشتن کارت نصابی صورت گرفته است، افزود: افراد برای نصب دوربین های منازل و یا شرکت ها به متخصصانی که کارت نصابی دارند، اعتماد کنند چرا که 90 درصد شکایت هایی که از نصابان صورت گرفته در مورد کسانی بوده که بدون مجوز و تنها از طریق پخش تراکت و تبلیغات خیابانی به این حرفه مشغولند.

وی با تاکید بر اینکه نقش دوربین های مداربسته بسیار حساس بوده و با حریم شخصی افراد در ارتباط است گفت: افرادی که کارت نصابی ندارند از آنجا که به IP دوربین نصب شده دسترسی دارند، می توانند تصاویر دوربین هایی که نصب می کنند را رصد کنند، بنابراین این کار باید به دست متخصصانی که صلاحیت آنها توسط اتحادیه صنف تولیدکنندگان و تعمیرکاران الکترونیک و حفاظتی تایید شده است، سپرده شود.

مدیرعامل شرکت تدبیرسازان تجارت قرن" درباره گرفتن این کارت بیان کرد: متقاضیان گرفتن این کارت به اتحادیه مراجعه کرده و فرم های مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن کارت نصابی برای فعالان سامانه های حفاظتی الزامی است

داشتن کارت نصابی برای فعالان سامانه های حفاظتی الزامی است