مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 10:512017-07-26فرهنگي

با اعلام شرایط ثبت نام شرکت کنندگان فراخوان چهارمین جایزهنوای خرم منتشر شد


دبیرخانه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم ) فراخوان نحوه حضور هنرمندان و گروه های متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، دبیرخانه چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم ) فراخوان نحوه حضور هنرمندان و گروه های سنی متقاضی شرکت در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

در متن فراخوان آمده است: مطرب عشق عجب ساز و نوایی دارد / نقش هر پرده که زد راه به جایی دارد سپاس پروردگار یکتای هنرآفرین را که برای چهارمین سال پیاپی توفیق برگزاری جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) را به ما اعطا نمود؛ جشنواره ای که به یاد هنرمند وارسته و با اخلاق و آهنگساز بزرگ موسیقی ایران، استاد همایون خرّم برگزار می شود.

این جشنواره با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی و همچنین ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری رادنواندیش و خانواده محترم استاد همایون خرّم، با همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آذر ماه 1396 برگزار می شود.

بر اساس اهداف و برنامه ریزی های جامعی که در این رابطه تعریف و تعیین شده، امسال نیز نام چند آهنگساز سرشناس معاصر به فهرست هنرمندانی که ارسال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعلام شرایط ثبت نام شرکت کنندگان فراخوان چهارمین جایزهنوای خرم منتشر شد

با اعلام شرایط ثبت نام شرکت کنندگان فراخوان چهارمین جایزهنوای خرم منتشر شد