مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1396 ساعت 09:502017-07-26سياسي

بیانیه سالروز عملیات مرصاد


بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت پنجم مردادماه "سالروز عملیات غرورانگیز مرصاد" منافقین و داعش را دو روی سکه اسلام آمریکایی در مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی دانست.

- بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت پنجم مردادماه "سالروز عملیات غرورانگیز مرصاد" منافقین و داعش را دو روی سکه اسلام آمریکایی در مقابله با اسلام ناب و انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ابتدای این بیانیه آمده است: در سوم مردادماه 1367 چند روز پس از پذیرش قطعنامه 598 توسط جمهوری اسلامی ایران، منافقین قصد داشتند طی عملیاتی موسوم به فروغ جاویدانـ و با شعار از مهران تا تهران به خیال شوم خود موجبات نابودی انقلاب و فروپاشی نظام اسلامی را فراهم آورند.

اما رزمندگان اسلام در پنجم مردادماه در عملیاتی متقابل با نام مرصاد عناصر منفور و پلید گروهک نفاق را در تنگه پاتاق (مرصاد) در نزدیکی کرمانشاه در کمین خود گرفتار و با وارد ساختن ضربات مهلک و مرگبار، نه تنها غروبی جاویدان برای منافقین بلکه یک عبرت بزرگ تاریخی را برای بدخواهان ملت ایران رقم زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سالروز عملیات مرصاد

بیانیه سالروز عملیات مرصاد