مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 23:552017-07-25ورزشي

پولدارها به تیم ملی می روند!


مسابقه انتخابی تیم ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان در حالی برگزار شد که حاشیه های زیادی به دنبال داشت و کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در اردوی کره جنوبی باید 4 هزار دلار پرداخت کنند.

- شرط 4 هزار دلاری فدراسیون برای حضور کمانداران در اردوی کره پولدارها به تیم ملی می روند! مسابقه انتخابی تیم ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان در حالی برگزار شد که حاشیه های زیادی به دنبال داشت و کمانداران دعوت شده به اردوی تیم ملی برای شرکت در اردوی کره جنوبی باید 4 هزار دلار پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسابقه انتخابی تیم ملی تیروکمان در رده سنی جوانان و نوجوانان در حالی روز چهارشنبه هفته گذشته در سایت تیروکمان برگزار شد که قرار بود در پایان این رقابت ها نفرات برتر پس از دریافت حکم و مدال به تیم ملی دعوت شوند، اما به خاطر تاریکی هوا مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی نیمه کاره رها شد و در کمال ناباوری مسئولان برگزار کننده اعلام کردند که هشت نفر برتر راه یافته به تیم ملی مشخص شدند! یکی از دیگر از نکات عجیب و قابل بررسی رقابت های انتخابی سنی رده جوانان و نوجوانان درخواست فدراسیون از خانواده ها برای پرداخت چهار هزار دلار معادل 15 میلیون تومان برای حضور در اردوی تیم ملی در کره جنوبی است که به نظر می رسد فدراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولدارها به تیم ملی می روند!

پولدارها به تیم ملی می روند!