موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 22:002017-07-25ورزشي

کاروان ایران با 3 پله صعود در جایگاه نهم قرار گرفت/مجموع مدال ها به 20 رسید


در پایان هفتمین روز از رقابت های المپیک تابستانی ناشنوایان در سامسون ترکیه ، کاروان ورزشی امام رضا (ع) با 3 مدال طلا ، 5 نقره و 12 برنز در جایگاه نهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ناشنوایان در مسابقه حذفی برابر تیم ایتالیا 3-2 به برتری دست یافت و با صعود به نیمه نهایی به جمع چهارتیم پایانی این دوره از رقابت ها راه یافت.

والیبالیست های کشورمان در ست های اول ، سوم و پنجم با نتایج 25-16 ، 25-16 و 15-10 پیروز میدان شدند و دو ست دوم و چهارم را 25-19 و 25-18 به حریف واگذار کردند و برای رسیدن به فینال فردا با تیم میزبان مصاف خواهند کرد.

* در کشتی آزاد، کیوان رستم آبادی کشتی گیر وزن 57 کیلو گرم با نتیجه 10-0 حریف قزاقستانی را ضربه فنی کرد در مبارزه با حریف روسی 14-8 پیروز شد و در دور سوم حریف ارمنستان را ضربه فنی کرد و به فینال راه یافت.

رستم آبادی در فینال با حریف مغول پیکار کرد و با نتیجه 16-15 پیروز میدان شد و به مدال طلای این رقابت ها دست پیدا کرد.

حسین نوری کشتی گیر وزن 65 کیلو گرم با نتیجه 10-2حریف گرجستانی را شکست داد ، در دور دوم با نتیجه 12-8 حریف پر قدرت ترک را شکست داد و در مبارزه با حریف روسی 6-0 پیروز شد و به فینال راه یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان ایران با 3 پله صعود در جایگاه نهم قرار گرفت/مجموع مدال ها به 20 رسید

کاروان ایران با 3 پله صعود در جایگاه نهم قرار گرفت/مجموع مدال ها به 20 رسید