مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:552017-07-25اقتصادي

شایعات کذب درباره تبدیل ریال به تومان!


به جریان افتادن خبر هر چند تکراری مصوبه هیات دولت برای تبدیل واحد پول ملی از ریال به تومان و تاکید بر رسمی شدن این موضوع در نهایت موجب ایجاد شایعات و جوسازی درباره این لایحه و به دنبال آن ایجاد نگرانی بین مردم شده است.

در حالی که در حال حاضر و قبل از مصوبه مجلس و ابلاغیه بانک مرکزی قرار نیست هیچ اتفاقی در بازار پول و امور مالی مردم رخ دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیات دولت در جریان بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی درباره لایحه بانک مرکزی بار دیگر بر تغییر واحد پول ملی تاکید و آن را در قالب لایحه ای به مجلس ارائه خواهد کرد.

اعلام این موضوع و جریان سازی آن در رسانه ها و فضای مجازی همراه شد با بازار داغ شایعات در این باره و ایجاد فضایی مبهم و نگران کننده برای مردم.

این در حالی است که در مواردی دیده می شود به مردم هشدار می دهند که از زمانی خاص برای انجام امور بانکی دقت کنند که با توجه به تغییر واحد پول ملی از ریال به تومان در ثبت اعداد دقت کرده و از یک صفر کمتر استفاده کنند.

به ویژه این موضوع در رابطه با استفاده از خدمات الکترونیک بانک ها مورد توجه قرار گرفته است و تاکید می شود اگر مردم مراقب نباشند از حساب آنها پول بیشتری کسر خواهد شد.

این شایعات درباره استفاده از دستگاههای خودپرداز و خدمات بانکداری الکترونیک با شدت بیشتری رواج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعات کذب درباره تبدیل ریال به تومان!

شایعات کذب درباره تبدیل ریال به تومان!