مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:402017-07-25اجتماعي

برنامه های اردویی خارج از مدرسه باید با اهداف تربیتی انجام شود


وزیر آموزش وپرورش در جمع مدیران سازمان دانش آموزی، گفت: سازمان دانش آموزی برنامه های اردویی خارج از مدرسه را با اهداف تربیتی برگزار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از ظهر امروز فخرالدین دانش آشتیانی در نشست هم اندیشی مدیران سازمان دانش آموزی سراسرکشور درسالن جلسات این سازمان، باتبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه س وآغاز هفته کرامت، اظهارکرد: جایگاه و امکانات سازمان دانش آموزی باید به گونه ای باشد که بتواند اهداف کلان آموزش وپرورش را محقق سازد.

وی افزود: اهداف تربیتی سازمان دانش آموزی با بخشنامه ودستورالعمل محقق نمی شود، بلکه برای تحقق آن، تغییر نگرش ها نسبت به نظام تعلیم و تربیت و انگیزه مربیان این سازمان، ضروری است.

دانش آشتیانی درک صحیح از بحث تعلیم وتربیت را ضروری دانست وتصریح کرد: با اطلاع رسانی بیشتر وگفتگوی سازنده و تغییر نگرش در بدنه آموزش و پرورش، می توان اهداف تعلیم وتربیت را دردانش آموزان و جامعه متجلّی ساخت.

وی گفت: اینکه فعالیت های تربیتی را تنها درچارچوب کلاس و مدرسه بدانیم، نگرشی اشتباه است، زیرا همه جامعه به عنوان یک فضای آموزشی و تربیتی بر رفتار دانش آموزان مؤثر است.

وزیرآموزش وپرورش ادامه داد: هرچند آموزش وپرورش متولی امر تعلیم وتربیت است، اما اهداف آموزشی و پرورشی بدون ارتباط و تعامل مؤثر مدرسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اردویی خارج از مدرسه باید با اهداف تربیتی انجام شود

برنامه های اردویی خارج از مدرسه باید با اهداف تربیتی انجام شود