مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:212017-07-25سياسي

تکذیب اضافه شدن حزب نهضت به فهرست سازمان های تروریستی شانگهای


وارد شدن حزب نهضت اسلامی تاجیکستان در فهرست سازمان های تروریستی سازمان همکاری شانگهای کذب محض است و از طرف خبرگزاری دولتی تاجیکستان با اهداف خاصی منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، چندی قبل برخی از رسانه های تاجیکستان از جمله خبرگزاری آسیا پلوس به استناد از خبرگزاری دولتی خاور طی گزارشی از وارد شدن حزب نهضت اسلامی تاجیکستان به فهرست سازمان های تروریستی سازمان همکاری شانگهای خبر دادند.

همچنین رمضان رحیم زاده وزیر کشور تاجیکستان در نشست خبری 2 روز پیش به این نکته اشاره کرد.

رحیم زاده در این باره گفت: این روال تشریفات خاص خود را دارد و وارد کردن حزب و یا سازمانی که در یکی از کشورهای عضو سازمان شانگهای تروریستی اعلام شده، به فهرست سازمان های تروریستی و افراطی شانگهای نیاز به زمان دارد.

اما بعد از مدتی این خبر از سامانه آسیا پلوس حذف شد.

علاوه بر این همزمان چند منبع از جمله سامانه تاج اینفو به نقل از رهبران حزب نهضت اسلامی تاجیکستان گزارش خبرگزاری دولتی خاور در زمینه وارد شدن این حزب در فهرست سازمان تروریستی شانگهای را تکذیب کردند.

در مطلبی در این سایت آماده است: یک منبع از سازمان همکاری شانگهای این اطلاعات را تکذیب کرده و گفته برای وارد کردن حزب نهضت به فهرست سازمان های تروریستی و افراطی سازمان شانگهای بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب اضافه شدن حزب نهضت به فهرست سازمان های تروریستی شانگهای

تکذیب اضافه شدن حزب نهضت به فهرست سازمان های تروریستی شانگهای