مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 15:212017-07-25سياسي

وزیر ارتباطات: دولت الکترونیک و دولت همراه همزمان افتتاح می شود


دولت الکترونیک فقط خدمات قوه مجریه نیست بلکه متعلق به کل حاکمیت است و با باور آن شاهد توسعه و منفعت برای مردم خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، بعد از اعلام افتتاح فاز نخست دولت الکترونیک و دولت همراه در هفته آینده از سوی وزیر ارتباطات، امروز (سه شنبه) جلسه ای به منظور هماهنگی میان دستگاه های اجرایی کشور برای ارایه خدمات الکترونیک در قالب دولت الکترونیک و همراه با حضور وزیر ارتباطات، رییس سازمان فناوری اطلاعات و نماینده گان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

در این جلسه محمود واعظی با تاکید بر اینکه دولت الکترونیک و همراه مربوط به یک یا چند وزارتخانه نیست و همه دستگاه ها در آن شریک هستند، گفت: اگر هر کدام از دستگاه ها و سازمان ها بر روی دولت الکترونیک نباشد و یا فعال نباشند، بخشی مردم از خدمات محروم می شوند.

وی افزود: ابتدا می خواستیم که دولت الکترونیک را به صورت مجزا افتتاح کنیم و با تاخیر چند ماهه دولت همراه نیز تکمیل و افتتاح شود اما از آنجا که امروز با تغییر شیوه زندگی، مردم می خواهند بدون مراجعه به مکان و زمان مشخصی در هرجایی امور خود را انجام دهند، تصمیم گرفتیم با انجام کارها و هماهنگی های فشرده و شبانه روزی تا هفته آینده زیرساخت دولت همراه را نیز به افتتاح برسانیم چراکه به نفع مردم است که ارایه خدمات در بستر قابل دسترسی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارتباطات: دولت الکترونیک و دولت همراه همزمان افتتاح می شود

وزیر ارتباطات: دولت الکترونیک و دولت همراه همزمان افتتاح می شود