مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 13:152017-07-25بين الملل

"رام ناته کوویند" به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد


"رام ناته کوویند" امروز سه شنبه به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد و اولین عضو یک جنبش ملی گرای قدرتمند هندو شد که به این مقام عالی رتبه می رسد.

- "رام ناته کوویند" به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد "رام ناته کوویند" امروز سه شنبه به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد و اولین عضو یک جنبش ملی گرای قدرتمند هندو شد که به این مقام عالی رتبه می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انتخاب رام ناته کوویند 71 ساله به عنوان رییس جمهوری جدید هند می تواند به تقویت جایگاه دالیت ها که در سلسله مراتب این کشور جایگاه پایینی دارند کمک کند.

علاوه بر این، او می تواند جایگاه مردمی و میزان آرای نارندرا مودی، نخست وزیر هند در انتخابات پارلمانی 2019 را افزایش دهد.

کوویند از سیاستمداران قدیمی و وکیلی ناشناس است که از دیرباز عضو انجمن داوطلبان ملی بوده است.

رهبران اپوزیسیون هند معتقدند که مودی از رقابت بر سر ریاست جمهوری سوءاستفاده کرده تا دستور کار تفرقه آمیزتری را در پیش بگیرد و تعریف هند به عنوان یک کشور هندو را باز تعریف کند.

با این حال کوویند در سخنرانی خود تنوع قومیتی هند را ستود و گفت: این مهمترین شاخه ای است که ما را خاص و منحصر به فرد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"رام ناته کوویند" به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد

"رام ناته کوویند" به عنوان چهاردهمین رییس جمهوری هند سوگند خورد