مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 11:452017-07-25سياسي

"تحقیق، آموزش و ترویج" سه پایه محوری توسعه کشاورزی در ایران


مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از سه گانه تحقیقات، آموزش، ترویج به عنوان سه پایه ارتقاء و رشد و توسعه کشاورزی در ایران نام برد و بر لزوم توجه به آموزش نیروهای انسانی در بخش کشاورزی و توجه به بحث ترویج تاکید کرد .

- "تحقیق، آموزش و ترویج" سه پایه محوری توسعه کشاورزی در ایران مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از سه گانه تحقیقات، آموزش، ترویج به عنوان سه پایه ارتقاء و رشد و توسعه کشاورزی در ایران نام برد و بر لزوم توجه به آموزش نیروهای انسانی در بخش کشاورزی و توجه به بحث ترویج تاکید کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد میثمی تبار در همایش مهارت آموزی کارشناسان پهنه کشاورزی سراسر استان سمنان با بیان اینکه برنامه های این وزارتخانه، "کشاورز محور " است، افزود: آموزش و ساماندهی مروجان و ناظران پهنه های کشور باید دو سال قبل اتفاق می افتاد.

وی افزود: امروز با کمک و مساعدت سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و مشارکت مرکز نوسازی وزارت جهاد کشاورزی موفق شده ایم کار مشارکتی را آغاز کنیم که بتواند پایه های اصلی توسعه در بخش کشاورزی شامل تحقیقات، آموزش، ترویج و اجرا را کنار هم قرار دهد.

مدیرکل دفتر آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم به کارگیری آموزش و تحقیقات برای توسعه بخش کشاورزی تصریح کرد: آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"تحقیق، آموزش و ترویج" سه پایه محوری توسعه کشاورزی در ایران

"تحقیق، آموزش و ترویج" سه پایه محوری توسعه کشاورزی در ایران