مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 11:352017-07-25اجتماعي

قم در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) غرق در نور و سرور


شهر مقدس قم در سالروز میلاد خجسته و با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) دختر گرامی امام موسی بن جعفر(ع) و خواهر بزرگوار امام رضا(ع) غرق در جشن و نور و سرور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با چراغانی و آذین بندی مساجد، معابر و سردرمنازل و مغازه ها و برپایی آیین های جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) در جای جای قم، حال و هوای ویژه ای به این شهر داده اند.

حرم نورانی کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) نیز به طرز باشکوهی آذین بندی شده است و در حال حاضر هزاران تن از شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارات(ع) از سراسر کشور با حضور در کنار مضجع شریف آن حضرت ضمن شرکت در آیین های جشن و سرور، این میلاد خجسته را به یکدیگر تبریک می گویند.

بر اساس این گزارش، عصر روزگذشته آیین نقاره زنی و نیز رونمایی از پرچم جدید آستان مقدس و اهتزاز آن بر فراز گنبد حرم مطهر با حضور خادمان این بارگاه ملکوتی و عاشقان اهل بیت(ع) در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر و نیز آیین استقبال از خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

به همین مناسبت، آیین های جشن در مسجدها، حسینیه ها، تکیه ها و بقاع متبرک امامزادگان(ع) در سراسر استان قم برگزار شده است و سخنرانان به بیان ویژگی ها و کرامت های آن حضرت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) غرق در نور و سرور

قم در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) غرق در نور و سرور