مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 11:152017-07-25اجتماعي

هوای هفته آینده خوزستان هم 50 درجه ای است/ خاک عراقی در راه است


مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان این که پنج شهر خوزستان دیروز دماهای 50 درجه و بالاتر را تجربه کردند، از وقوع پدیده گرد و خاک در عصر امروز خبر داد.

- کوروش بهادری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: روز گذشته در آبادان دمای 51 درجه و در چهار شهر بستان، امیدیه، شوش و اهواز دمای 50 درجه سانتی گراد گزارش شد.

وی افزود: روند افزایش دما تا اواخر هفته جاری پیش بینی می شود.

همچنین مدل های هواشناسی نشان می دهد که هفته آینده نیز همچنان دمای هوا در خوزستان بالا است و انتظار می رود از روز شنبه تا آخر هفته آینده، دماهای بالای 50 درجه را در برخی نقاط استان تجربه کنیم.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: صبح امروز رطوبت نسبی در هندیجان 84 درصد، در ماهشهر 82 درصد و در اهواز 38 درصد گزارش شد.

بهادری بیان کرد: پیرو اطلاعیه ای که روز گذشته مبنی بر پیش بینی پدیده گرد و خاک صادر شد، انتظار داریم به علت وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی در کشور عراق و نوار مرزی استان خوزستان، از بعد از ظهر امروز شاهد وقوع پدیده گرد و خاک ناشی از کانون های داخلی و خارجی و کاهش دید موقت در نوار مرزی و مناطق مرکزی استان باشیم که البته این پدیده موقت خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با 51 درجه سانتی گراد و ایذه با 24 درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای هفته آینده خوزستان هم 50 درجه ای است/ خاک عراقی در راه است

هوای هفته آینده خوزستان هم 50 درجه ای است/ خاک عراقی در راه است