مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 09:402017-07-25ورزشي

اشکانی: عبدولی برای بهترین نمایش مصمم است


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که سعید عبدولی می تواند طبق قوانین جدید اتحادیه جهانی کشتی نتایج خوبی را به دست بیارود، گفت: او مصمم است بهترین کشتی ها را ارائه دهد.

- علی اشکانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت فرنگی کاران ایران در راه آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی پاریس، اظهار کرد: اولین اردو برای آماده سازی کشتی گیران جهت حضور در مسابقات جهانی پاریس به پایان رسید و ان شاء الله دو اردوی دیگر تا زمان اعزام به این رقابت ها پیش رو خواهیم داشت.

این اردو پس از رقابت های سنگین مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار و باعث شد کشتی گیران با خستگی زیادی وارد اردو شوند، اما رفته رفته شرایط بهتر شد و به اهدافی که داشتیم دست پیدا کردیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که در اردوی باقی مانده بیشتر تمرکز کادرفنی آماده سازی روحی – روانی کشتی گیران برای حضور در مسابقات جهانی 2017 است، گفت : به لحاظ آمادگی جسمانی، فرنگی کاران اردوهای زیادی را پشت سر گذاشتند و در شرایط خوبی به سر می برند.

کمتر از یک ماه تا مسابقات جهانی پاریس زمان داریم و هدفمان این است که بیشتر بر روی مسائل روحی و روانی و انگیزشی کشتی گیران کار کنیم تا آنها به خوبی مهیای حضور در این مسابقات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشکانی: عبدولی برای بهترین نمایش مصمم است

اشکانی: عبدولی برای بهترین نمایش مصمم است