مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 09:312017-07-25فرهنگي

توسط انتشارات مدرسه ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان با رویکردی تاریخی-تحلیلی منتشر شد


کتاب ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان اثر محمد دهریزی توسط انتشارات مدرسه منتشر شد.

- ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان با رویکردی تاریخی-تحلیلی منتشر شد کتاب ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان اثر محمد دهریزی توسط انتشارات مدرسه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات "، کتاب ساختارشناسی تاریخی-تحلیلی شعر کودک و نوجوان اثر محمد دهریزی از سوی انتشارات مدرسه روانه بازار کتاب شد.

این کتاب با رویکردی ساختارشناسانه سیر تاریخی شعر کودک را بررسی کرده و تقسیم بندی جدیدی از دوره های تاریخی شعر کودک ارائه کرده و به اقتضای این رویکرد در خلال بررسی تاریخی، ساختارشناسی شعر کودک، گونه های شعر و ویژگی های شاعران صاحب نام شعر کودک به همراه بیوگرافی و نمونه هایی از شعرهایشان را نیز پیش روی خوانندگان قرار داده است.

ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان شامل 11 فصل است که در فصل اول اشعار کودک پسند دوره باستان و پس از آن، در فصل دوم اشعار کودک فهم دوره اسلامی تا عصر مشروطه، در فصل سوم اشعار کودکانه نمای عصر مشروطه تا آغاز حکومت پهلوی، در فصل چهارم نظم های کودکانه دوره پهلوی تا آغاز انقلاب اسلامی در فصل پنجم شعر ناب کودک و نوجوان دوره انقلاب اسلامی تا 1390، در فصل ششم شاخص ترین گونه های شعر خاص کودک و نوجوان، در فصل هفتم ساختارشناسی شعر ناب کودک و نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط انتشارات مدرسه ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان با رویکردی تاریخی-تحلیلی منتشر شد

توسط انتشارات مدرسه ساختارشناسی شعر کودک و نوجوان با رویکردی تاریخی-تحلیلی منتشر شد