مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1396 ساعت 08:052017-07-25اقتصادي

وقتی بحران آب را باور نداریم و فقط شعار می دهیم!


مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای استان البرز با بیان اینکه بودجه مورد نیاز برای طرح تعادل بخشی به سفره های آب زیرزمینی استان البرز برای امسال 15 میلیارد تومان برآورد شده بود، - گفت: اما تا کنون حتی یک ریال هم به این طرح اختصاص داده نشده است.

حمیدرضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: سال گذشته پروژه تعادل بخشی به سفره های آب زیرزمینی از طرف وزارت نیرو به همه استان های کشور ابلاغ شد که استان البرز نیز از همان زمان این پروژه را در دستور کار قرار داد.

منصوری افزود: این طرح از سال گذشته تاکنون در استان البرز اجرا شده است اما تداوم آن در مرحله اول به مشارکت همه ذینفعان و همچنین تخصیص به موقع اعتبارات بستگی دارد.

وی با بیان اینکه عدم تخصیص به موقع اعتبارات باعث کند شدن اجرای طرح خواهد شد، گفت: این کند شدن قطعا باعث آسیب بیشتر به منابع آب خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: کل کشور با مشکل کمبود اعتبارات درگیر است، ما در استان البرز برای اینکه کمبود اعتبارات تاثیری بر پروژه تعادل بخشی نگذارد، از بودجه جاری به این طرح تزریق کرده ایم اما توان ما محدود است.

منصوری ادامه داد: کاهش سطح آبخوان های استان منتظر اختصاص اعتبارات نمی ماند، بنابراین باید هر چه سریعتر برای این موضوع چاره اندیشی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی بحران آب را باور نداریم و فقط شعار می دهیم!

وقتی بحران آب را باور نداریم و فقط شعار می دهیم!