مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 17:152017-07-24اقتصادي

رها شدن بخشی از فاضلاب کلانشهر شیراز در مناطق جنوب و جنوب شرق


معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به رها شدن بخشی از فاضلاب کلانشهر شیراز در مناطق جنوب و جنوب شرق، تاکید کرد که نباید به بهانه نبود اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه با سلامت و بهداشت شهر و شهروندان بازی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رمضان امینی عصر دوشنبه 2 مرداد در جلسه علنی شورای اسلامی شیراز گفت: تصفیه خانه شماره 2 شیراز نیمه تمام مانده و متأسفانه فاضلاب در جنوب و شرق رها است.

او گفت: دلیل تکمیل نشدن فاضلاب شماره 2 را نبود 86 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرده اند حال آن که نباید به واسطه کمبود این میزان اعتبار، با بهداشت شهر و شهروندان بازی کرد.

امینی با اشاره به مصوبه شورای اسلامی شیراز مبنی بر احداث تصفیه خانه های لوکال در نقاطی از شیراز که با مشکل دفع بهداشتی فاضلاب روبرو است، گفت: نقاطی جانمایی شده بود که در نهایت سه نقطه مورد تایید آب منطقه ای، آبفا و حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.

معاون شهردار شیراز اعتقاد دارد برای آن که شهرداری و شورا با مشکلی در اجرای طرح احداث تصفیه خانه لوکال مانند آنچه در سد تنگ سرخ ایجاد شد، مواجه نشود، نیازمند تمام مصوبه های قانونی است.

امینی از نهایی شدن موافقت ها در تاریخ 14 تیرماه خبر داد و گفت: شهرداری شیراز با وجود مشکلات عدیده خشکسالی، اقدامات تأثیرگذاری در توسعه فضای سبز و سرانه ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها شدن بخشی از فاضلاب کلانشهر شیراز در مناطق جنوب و جنوب شرق

رها شدن بخشی از فاضلاب کلانشهر شیراز در مناطق جنوب و جنوب شرق