مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 17:002017-07-24سياسي

پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با تغییرات ملموس به پایان می رسد


مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) گفت: پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با تغییرات ملموس نسبت به دوره های قبل پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، اکبر شیخ که در نشست خبری تشریح برنامه های این بنیاد سخن می گفت در ادامه اظهار کرد: این تغییرات در بخش های مختلف صورت خواهد پذیرفت اما تجدید نظر اصلی در این جشنواره پس از اتمام آن با بهره گیری از نظرات صاحب نظران بخش های مختلف انجام می شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تصریح کرد: جشنواره امام رضا(ع) در 31 استان برگزار می شود و 332 برنامه در این راستا در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شیخ خاطرنشان کرد: جشنواره پانزدهم نسبت به جشنواره چهاردهم 80 درصد رشد داشته است و آثاری که تا این لحظه به دبیرخانه رسیده است حدود 929 هزار و 428 اثر بوده است که حدود 80 درصد نسبت به دوره قبل رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت در ایام تعطیلات تابستان قرار گرفته است چند مورد از جشنواره های ما در مهر و آبان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) عنوان کرد: 257 هزار 325 نهاد با جشنواره پانزدهم همکاری می کنند که این رقم نشان دهنده رشد 500 درصدی دستگاه های همکار ماست که نشان از لطف خداوند و عنایت امام رضا(ع) و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با تغییرات ملموس به پایان می رسد

پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) با تغییرات ملموس به پایان می رسد