مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 16:502017-07-24فرهنگي

ثبت 21 اثر غیرمنقول آذربایجان غربی در فهرست آثار ملی


مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ثبت 21 اثر غیرمنقول (ابنیه) و 3 اثر طبیعی در فهرست اثار ملی طی امسال خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی عنوان کرد ثبت 21 اثر غیرمنقول آذربایجان غربی در فهرست آثار ملی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از ثبت 21 اثر غیرمنقول (ابنیه) و 3 اثر طبیعی در فهرست اثار ملی طی امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلیل جباری در نشست خبری با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی افزود: امسال 37 هزار اقامت در هتل ها و مهمانسراها در استان به ثبت رسیده و 220 هزار بازدید کننده از اماکن دیدنی و موزه های استان بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش را شاهد هستیم.

وی تعداد گردشگران خارجی ورودی به استان را در سال جاری 33 هزار و 736 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 231 هزار و 945 نفر ایرانی و 101 هزار و 791 نفر مسافر خارجی بودند.

جباری با بیان اینکه یکی از سیاست های اداره کل، برگزاری جشنواره ها و برنامه های فرهنگی برای توسعه و رونق گردشگری استان است، تصریح کرد: برگزاری جشنواره های فرهنگی به شرط تدوین آنها در تقویم سالانه و برگزاری در زمان تعیین شده در گسترش و رونق دهی به صنعت گردشگری منطقه بسیار مفید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 21 اثر غیرمنقول آذربایجان غربی در فهرست آثار ملی

ثبت 21 اثر غیرمنقول آذربایجان غربی در فهرست آثار ملی