مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 16:302017-07-24بين الملل

سپاه حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید حمله رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، ظهور انتفاضه نوین و خیزش نسل جدید فلسطین با تکیه بر گزینه مقاومت را کابوس صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدامات تجاوزگرانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی که پس از عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در 14 جولای شدت یافته است، بیانگر وحشت و هراس صهیونیست ها از شکل گیری انتفاضه نوین و عمق یافتن مبارزه ملت فلسطین به متن جوانان و نوجوانان فلسطینی و ارتقای ظرفیت مقاومت ضد صهیونیستی است.

این بیانیه می افزاید: اقدامات رژیم صهیونیستی در هتک حرمت ارزش های مقدس مسلمانان و تعرض به مسجد الاقصی که با استقرار تجهیزات نظامی و گیت های امنیتی گسترده در قدس و اعمال محدودیت ها و سختی های بی سابقه برای ورود نمازگزاران وارد مرحله جدیدی شده است، محکوم به شکست بوده و هرگز پروژه یهودی سازی قدس را به فرجام خود نخواهد رساند.

این بیانیه اقدام اخیر رژیم صهیونیستی را تلاش برای اعمال حاکمیت شیطانی اسراییل بر مسجد الاقصی توصیف و تصریح کرده است: پیامدها و تبعات این اقدام و توطئه خطرناک دامان سکوت کنندگان در کشورهای اسلامی و نیز مدعیان حقوق بشر در مجامع بین المللی را خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد

سپاه حمله رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد