مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 15:002017-07-24پزشكي

شرکت آمریکایی 20میلیون پشه را آزاد کرد!


جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید.

در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، - یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که در رابطه با بیماری سرطان سینه در کشور ما وجود دارد، ناآگاهی زنان در این حوزه و نیز عدم مراجعه آنها به پزشک برای معاینه اولیه است.

بسیاری از بانوان به ویژه آنهایی که مشکلات مالی و خانوادگی دارند، امکان پرداخت هزینه معاینه و درمان اولیه را هرچقدر کم باشد، ندارند و تصور می کنند این هزینه نیاز ضروری زندگی خانوادگی آنها نیست.

وبسایت پولیتیکو گزارش داد؛ رقابت و دعواهای مستقیم و پشت پرده کشورهای عربی با یکدیگر، تنها معطوف به محدوده خلیج فارس نشده و هم اکنون رقابت شدیدی میان شرکت های لابی طرف قرارداد قطر با لابیست های عربستان سعودی و متحدانش در واشنگتن در جریان است.

برادر مرحوم مریم میرزاخانی در گفت و گو با تابناک ؛ در روزهای گذشته، برخی رسانه ها، موضوع احتمال ترور بیولوژیک مریم میرزاخانی را مطرح کردند و در این باره به انتشار اطلاعاتی پرداختند که جز ناراحت کردن خانواده مرحوم میرزاخانی و ارائه اطلاعاتی نادرست به جامعه حاصل دیگری نداشت؛ موضوعی که برادر این مرحوم آن را تکذیب و تصریح کرد: طرح این مباحث نادرست ما را به عنوان خانواده ایشان به شدت ناراحت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آمریکایی 20میلیون پشه را آزاد کرد!

شرکت آمریکایی 20میلیون پشه را آزاد کرد!