مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 13:202017-07-24سياسي

85 درصد مودیان استان سمنان مالیات خود را پرداخت می کنند


مدیر کل مالیاتی استان سمنان با اشاره به کم بودن تخلفات و فرارهای مالیاتی در این استان گفت: 85 درصد از مودیان مالیاتی استان سمنان نسبت به پرداخت مالیات خود اهتمام دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، عباس بی نیاز در آستانه هفته فرهنگ مالیاتی در دیدار با خباز، استاندار سمنان اظهار کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ مالیاتی با تلاش در راستای اعتماد سازی ضمن رعایت اخلاق اسلامی و رفتار عادلانه ، تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری قرار داده است.

وی با اشاره به ارتقاء فرآیند الکترونیکی شدن پرداخت مالیات ها افزود: سازمان امور مالیاتی در این دولت با سیستمی کردن امور ارتباط کارکنان با مودیان را به حداقل رسانده است تا ضمن افزایش سلامت به تسریع در فرآیند کمک کند.

مدیر کل مالیاتی استان سمنان با بیان اینکه در این چند سال در استان اقدامات خوبی صورت گرفته به توجه ویژه به شهرهای بزرگ و صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در همین راستا با توجه به حساسیت مقوله مالیات در استان سمنان ؛ مدیران مالیاتی شهرستان های شاهرود و گرمسار به معاونت ارتقاء یافتند.

بی نیاز از تهیه بانک اطلاعاتی شهرک های صنعتی استان سمنان خبر داد و تصریح کرد: این بانک به تسهیل و تسریع در اخذ مالیات و پیگیری حقوق دولت و مودیان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد مودیان استان سمنان مالیات خود را پرداخت می کنند

85 درصد مودیان استان سمنان مالیات خود را پرداخت می کنند