مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 13:052017-07-24سياسي

ضرورت ترویج مهارت در روستاهای خراسان جنوبی


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت ترویج مهارت در روستاهای خراسان جنوبی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبادی ، امروز 2 مرداد، در بازدید از مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خوسف گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند دریای بیکرانی از اشتغال ایجاد کند.

وی با بیان این که سازمان فنی و حرفه ای کار بسیار مهم و حیاتی را در کشور انجام می دهد، افزود: آمارها نشان می دهد 49 درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار هستند و این در حالی است که رییس فنی و حرفه ای کشور اعلام کرده است که در برخی رشته های فنی و حرفه ای حتی یک فرد بیکار نیز وجود ندارد.

وی با بیان این که فنی و حرفه ای در میان مردم مظلوم است و مردم با این سازمان آشنا نیستند، اظهار کرد: در کشورهای دیگر بیشتر روی سازمان فنی و حرفه ای تمرکز دارند.

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که در کشور ما افراد از نظر فرهنگی از عزت اجتماعی بهره مند نیستند، تصریح کرد: در کشور ما افراد برای به دست آوردن عزت اجتماعی به سمت دانشگاه ها رفتند.

عبادی با بیان این که مردم باید بیشتر با سازمان فنی و حرفه ای آشنا شوند، اظهار کرد: هم اکنون روستاهای ما دچار خشکسالی و مشکل در کشاورزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ترویج مهارت در روستاهای خراسان جنوبی

ضرورت ترویج مهارت در روستاهای خراسان جنوبی