مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 12:152017-07-24دانش

تایید انتخاب دکتر رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید انتخاب دکتر رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا مخبر دزفولی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از دو سال پیش طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، انتخاب رؤسای دانشگاه های به کمیته منتخب این شورا محول شده است.

وی افزود: دلیل این تصمیم هم آن بود که انتخاب روسای دانشگاه ها زمان زیادی از جلسات شورا را به خود اختصاص می داد که با شکل گیری این کمیته فرآیند انتخاب روسای دانشگاه ها تسهیل شده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: البته این پیشنهاد توسط رییس محترم جمهور و تعدادی از اعضای شورای عالی مطرح شده بود که مورد موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز قرار گرفت.

دکتر مخبر دزفولی گفت: این کمیته با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری مدظله العالی در دانشگاه ها و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وظیفه انتخاب رؤسای دانشگاه ها را بر عهده دارد.

دکتر مخبر دزفولی اضافه کرد: طبق تبصره همین مصوبه، تصمیمات کمیته باید با اجماع همه اعضاء اخذ شود و اگر در موردی این اجماع حاصل نشود موضوع به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع خواهد شد و شورای عالی تصمیم نهایی را می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید انتخاب دکتر رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد

تایید انتخاب دکتر رهبر به عنوان رییس دانشگاه آزاد