مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 10:012017-07-24فرهنگي

تصویربرداری سکانس پایانی آرماندو در شهرک غزالی+ جدیدترین تصاویر


سکانس پایانی سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون "، تصویربرداری سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور این روزها در شهرک سینمایی غزالی پیگیری می شود.

گروه تولید بعد از این لوکیشن به سمت کلانتری، بیمارستان، خانه ناهید با بازی الیکا عبدالرزاقی می روند و در نهایت سکانس های پایانی را در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین خواهند برد.

تاکنون 8 قسمت از این سریال توسط امین عابدی تدوین شده استو این سریال یکی از گزینه های پخش در نوروز سال 97 است.

همچنین قرار است تا چند بازیگر این سریال که در نقش هنرورها مقابل دوربین عبدی پور رفته اند، در یک سریال دیگر نیز همین نقش ها را بازی کنند.

در آرماندو مرجانه گلچین، حمیدرضا آذرنگ، سحر ولدبیگی و علی استادی در نقش هنرور قرار گرفته اند و در حال حاضر گروه تولید مشغول رایزنی با یکی از سریال های در حال تولید هستند تا در هفته پایانی تولید این اتفاق بیفتد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در خلاصه داستان آرماندو آمده است: داستان این سریال پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت هایی جذاب و نفس گیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری سکانس پایانی آرماندو در شهرک غزالی+ جدیدترین تصاویر

تصویربرداری سکانس پایانی آرماندو در شهرک غزالی+ جدیدترین تصاویر