مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1396 ساعت 01:452017-07-23سياسي

محسن حکیم: آقای عمار حکیم با اعضای مجلس اعلا اختلاف شخصی ندارد


یک عضو مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به بروز اختلافاتی در مجلس اعلای اسلامی عراق و شایعات مبنی بر کناره گیری عمار حکیم گفت: آقای حکیم تاکید دارند در مجلس اعلا اصل جوان گرایی حفظ شود اما برخی دیگر نسبت به این موضوع نظر دیگری دارند و این موضوع اختلاف نظرهایی .

- یک عضو مجلس اعلای اسلامی عراق با اشاره به بروز اختلافاتی در مجلس اعلای اسلامی عراق و شایعات مبنی بر کناره گیری عمار حکیم گفت: آقای حکیم تاکید دارند در مجلس اعلا اصل جوان گرایی حفظ شود اما برخی دیگر نسبت به این موضوع نظر دیگری دارند و این موضوع اختلاف نظرهایی را به وجود آورده است.

سید محسن حکیم، در گفت وگو با ایسنا در مورد برخی از اخبار منتشر شده در برخی از رسانه های عراقی مبنی بر اینکه عمار حکیم قصد دارد به دلیل برخی از اختلافات مجلس اعلای اسلامی عراق را ترک کند و حزب جدیدی ایجاد کند با ابراز بی اطلاعی از این موضوع تصریح کرد: عموما در کار سیاسی دیدگاه های متکثر و مختلفی وجود دارد و در علوم انسانی علم سیاست از جمله علومی است که بیشترین تغییرات و احتمالات در آن رخ می دهد، در واقع اجتهاد پذیر و تکثر پذیر است.

وی با بیان اینکه به طور معمول وقتی که یک حزب و هسته سیاسی تشکیل می شود، اعضای آن در یک انسجام فکری ، تحلیلی و موضعی هستند ادامه داد: از موقعی که آقای سید عمار حکیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن حکیم: آقای عمار حکیم با اعضای مجلس اعلا اختلاف شخصی ندارد

محسن حکیم: آقای عمار حکیم با اعضای مجلس اعلا اختلاف شخصی ندارد