مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 23:552017-07-23پزشكي

وزارت بهداشت: سلامت آب شرب کشور مورد تایید است


«آلودگی آب استان تهران نگران کننده است»؛ این تیتر خبری است که چند روزپیش به نقل از مدیرکل حفاظت منتشر شد اما دو روز بعد این سازمان تلاش کرد که این خبر را اصلاح کند.

- آلودگی آب استان تهران نگران کننده است ؛ این تیتر خبری است که چند روزپیش به نقل از مدیرکل حفاظت منتشر شد اما دو روز بعد این سازمان تلاش کرد که این خبر را اصلاح کند.

ماجرای هشدار درباره سلامت آب استان تهران و وجود نیترات در آن تازگی ندارد هر از گاهی یک خبر درباره این موضوع منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو سال پیش نیز دکتر علی اکبر سیاری معاون وزیر بهداشت به؛ وی همچنین تاکید داشت که آب تهران هیچ مشکلی ندارد.

این وزارتخانه یکی از نهادهای درگیر در موضوع سلامت آب شرب کشور است؛ در حالی که بارها درباره وضعیت سلامت آب استان تهران شبهاتی مطرح شده، وزارت بهداشت نیز به همان تعداد تاکید کرده است که مردم نگران آب شرب نباشند و با خیال راحت از آن استفاده کنند.

رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت که مسئولیت نظارت بر سلامت آب شرب کشور را بر عهده دارد می گوید که نظارت های لازم درباره عاری بودن آب شرب کشور از آلودگی های شیمیایی و میکروبی انجام می شود و در حاضر سلامت آب شرب کشور مورد تایید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: سلامت آب شرب کشور مورد تایید است

وزارت بهداشت: سلامت آب شرب کشور مورد تایید است