مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 20:052017-07-23سياسي

دیدار وزیر دفاع عراق با لاریجانی (+عکس)


دولت عراق باید از تمامیت ارضی خود دفاع کند.

- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت عراق باید از تمامیت ارضی خود دفاع کند تا در آینده شاهد یک عراق قدرتمندتر، امن و دموکراتیک در منطقه باشیم و این امر با حفظ وحدت سیاسی امکان پذیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی لاریجانی امروز-یکشنبه- در دیدار با عرفان محمود الحیالی وزیر دفاع عراق با بیان این مطلب افزود :عراق با کمک رشادت های نیروهای مسلح و مردم توانست به پیروزی بزرگی دست پیدا کند و باید قدر این دستاورد را به خوبی دانسته و از آن حفاظت نماید.

وی افزود: عراق توانست قدرت و تدبیر خودش را نشان داده و جایگاه ارزشمندی در منطقه پیدا کند زیرا این کشور هم دارای جمعیت زیاد و هم امکانات و منابع فراوانی است و باید بتواند از این ذخایر ارزشمند استفاده نماید.

رییس قوه مقننه تصریح کرد: مسئله داعش باعث شد که شما نسبت به نواقص خود اطلاع کسب کنید و البته باید به این نکته اشاره داشت که که این جنگ و درگیری شاید برای شما هزینه ایجاد کرد اما توانستید که تجربه بسیار عمیقی به دست آورید و این تجربه شما را نسبت به حوادث آینده واکسینه می کند.

لاریجانی با اشاره به لزوم حفظ وحدت میان مردم و دولت، تاکید کرد: همانگونه که همدلی و همراهی میان مردم و نیروهای مسلح باعث چنین دستاورد بزرگی شد، ادامه چنین روندی ظرفیت خیلی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دفاع عراق با لاریجانی (+عکس)

دیدار وزیر دفاع عراق با لاریجانی (+عکس)