مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 18:502017-07-23اجتماعي

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای شناورسازی مغروقه های اروند


مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان این که 22 فروند کشتی از مغروقه های اروند در سال گذشته شناورسازی شد، گفت: 100 میلیارد تومان برای شناورسازی کشتی های مغروقه در اروند در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا لاهیجان زاده در جلسه سیاست های سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه دریا و برنامه شناورهای مغروقه که امروز (اول مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سواحل خوزستان از نخل خین در محدوده ورودی خرمشهر تا منطقه منتهی به شهرستان هندیجان ادامه دارد که از نهر خین در اروندرود تا روستای امام زاده عبدالله هندیجان 280 کیلومتر بدون احتساب خور موسی، طول مسیر ساحل است.

وی با اشاره به کاربری سواحل خوزستان بیان کرد: سواحل خوزستان انواع فعالیت های نفتی، پتروشیمی، شیلاتی، تجاری، صنایع، دریایی، نظامی و سکونتگاه و زیستگاهی منحصر به فردی را در طول مسیر دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان تصریح کرد: بر اساس کاربری های سواحل خوزستان، در این محدوده 21 واحد پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه ماهشهر تا پتروشیمی آبادان، 10 بندر و اسکله صیادی، هفت بندر تجاری، هفت پایگاه و پادگان نظامی دریایی، چهار بندر و اسکله نفتی که یکی از مهترین این اسکله ها، اسکله صادراتی مجیدیه در منطقه ماهشهر است، وجود دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای شناورسازی مغروقه های اروند

اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار برای شناورسازی مغروقه های اروند