مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 18:252017-07-23اقتصادي

استاندار خوزستان: باید فکری به حال ورود جیوه به خور موسی شود


استاندار خوزستان با بیان این که بنا بر تحقیقات انجام شده ماهی های صید شده در خور موسی آلوده به جیوه هستند، گفت: در خوزستان در مقطعی آن قدر بی مبالاتی صورت گرفته و جیوه و فاضلاب های پتروشیمی و مواد سمی وارد منابع آبی خوزستان شده که سواحل ما را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شریعتی در جلسه خارج سازی کشتی های مغروقه که امروز (اول مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: حفظ و صیانت از محیط زیست در ابعاد و شرایط مختلف امری پسندیده است و جزو وظایف ما محسوب می شود.

دولت تدبیر و امید هم به نام دولت زیست محیطی معرفی شده و این دولت دستور داده است تا هیچ پروژه ای بدون پیوست زیست محیطی انجام نشود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از پروژه های مورد بحث ما طرح انتقال آب بهشت آباد است که پیوست زیست محیطی ندارد و انتظار داریم سازمان حفاظت محیط زیست همچون گذشته با اجرای آن مخالفت کند.

تاکید داریم این طرح اجرا نشود.

سازمان محیط زیست کشور صراحتا با آن مخالفت کرده است و ما از تصمیم سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر عدم صدور مجوزهای زیست محیطی برای این طرح حمایت می کنیم.

شریعتی با بیان این که دریا و آب های آزاد منشا توسعه کشور است، گفت: کشوری که به آب های آزاد دسترسی ندارد، محصور است و کاملا در توسعه دچار محد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان: باید فکری به حال ورود جیوه به خور موسی شود

استاندار خوزستان: باید فکری به حال ورود جیوه به خور موسی شود