مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 16:202017-07-23ورزشي

باشگاه زوج های جوان در سمنان راه اندازی می شود


معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از اجرایی شدن مجدد طرح باشگاه زوج های جوان در سمنان خبر داد.

- مصطفی مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: این طرح چند سال پیش در استان کلید خورد اما به دلیل برخی مشکلات ناتمام ماند.

وی با بیان اینکه این باشگاه خدمات زیادی به زوج های جوان ارائه خود داد افزود: این طرح به منظور اجرایی شدن و جلوگیری از تعطیلی آن به صورت آزمایشی تنها در شهرستان سمنان اجرایی می شود ضمن اینکه می تواند به عنوان یک سرمشق در دیگر شهرستان ها و استان ها نیز مورد استفاده قرار گیرد اما در این گام این طرح محدود به سمنان خواهد بود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از ارائه آموزش های متنوع به زوج های جوان در قالب این طرح خبر داد و گفت: با توجه به میزان بالای آمار طلاق در سال های آغازین زندگی مشترک اجرایی شدن این طرح می تواند به کاهش طلاق که نیمی از آنها در پنج ساله اول رخ می دهد کمک کند.

وی با بیان اینکه زوج ها در این دوره با بحران های متعددی روبرو می شوند گفت: اگر با سازوکاری تلاش شود که زوج ها از این دوران بدون بحران عبور کنند و زندگی مشترکشان با یک ثبات نسبی همراه شود مطمئئا بسیاری از زندگی های مشترک که گاه پیش از آغاز رسمی نیز با بحران روبرو می شوند به طلاق و جدایی ختم نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه زوج های جوان در سمنان راه اندازی می شود

باشگاه زوج های جوان در سمنان راه اندازی می شود