مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 16:002017-07-23سياسي

پنجره فولاد ضلع غربی ضریح حضرت معصومه(س) رونمایی می شود


معاون اجرایی آستانه مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در ایام دهه کرامت افتتاح طرح های عمرانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) را خواهیم داشت، - گفت: در روز میلاد کریمه اهل بیت(ع)، پنجره فولاد ضلع غربی ضریح حضرت رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد جهانگیرزاده امروز در نشست خبری اعلام برنامه های دهه کرامت، با بیان اینکه بیش از 800 فعالیت در قالب 80 برنامه برای دهه کرامت در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در مراسم افتتاحیه جشن های دهه کرامت در روز میلاد حضرت معصومه(س) تولیت اعتاب مقدس حسینی، علوی، رضوی، عتبه کاظمین، تولیت شاهچراغ و حضرت عبدالعظیم حسنی و تولیت مسجد مقدس جمکران میهمان آستان مقدس حضرت معصومه(س) هستند.

معاون اجرایی آستانه مقدس حضرت معصومه(س) با اشاره به گستردگی برنامه ها و جشن های این ایام ادامه داد: برنامه محوری دهه کرامت جشن بزرگ مردمی کرامت است که 2 مرداد همزمان با شب میلاد حضرت کریمه(س) در میدان آستانه همراه با اهدای لوح یادبود به هم نامان حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و القاب منتسب برگزار می شود.

وی گفت: در این دهه اعزام سفیران کریمه را در سه بخش ملی، استانی و بین الملل خواهیم داشت؛ بر این اساس در بخش ملی اعزام به استان های گیلان، گلستان، سمنان، چهارمحال بختیاری، البرز، اصفهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجره فولاد ضلع غربی ضریح حضرت معصومه(س) رونمایی می شود

پنجره فولاد ضلع غربی ضریح حضرت معصومه(س) رونمایی می شود