مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 15:502017-07-23سياسي

37 حزب در ایلام مجوز فعالیت دارند


مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام با اشاره به اینکه خانه احزاب استان به زودی راه اندازی می شود، گفت: 37 حزب در استان ایلام مجوز فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خیرالله گراوند در جمع خبرنگاران استان با بیان اینکه یکی از پر شورترین و رقابتی ترین انتخابات ها در 29 اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب رییس جمهور و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، اظهار کرد: در این انتخابات قانونمندی مجریان و مسئولان و دست اندرکاران بر همگان روشن شد.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید از خرداد 92 تا به امروز توانسته است که بر مشکلات ریز و درشت بر جای مانده از دولت های نهم و دهم غلبه کند، گفت: کنترل تورم لجام گسیخته 40 درصدی، بازگرداندن آرامش و ثبات به فضای اقتصادی، گسیختن زنجیرهای تحریم و محاصره اقتصادی در طول یک دوره کوتاه سه ساله بسیار فراتر از حد انتظار بود.

وی ادامه داد: دولت با اجرای طرح تحول سلامت گام بزرگی در راستای کاهش فاصله طبقاتی و اجرای عدالت اجتماعی برداشت که امیدواریم با همین قوت و قدرت در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.

گراوند ادامه داد: شور و نشاط اجتماعی نیز به فضای سیاسی کشور بازگشته که نمونه ی آن را در افزایش میزان صدور مجوز فعالیت های حربی جدید می توان دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 حزب در ایلام مجوز فعالیت دارند

37 حزب در ایلام مجوز فعالیت دارند