مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 15:502017-07-23سياسي

دستگاه های اجرایی با کمک رسانه ها بهتر می توانند وظایف ذاتی خود را انجام دهند


هر چند هم فضای مجازی رشد کند و گسترش یابد، نمی تواند جای نشریات مکتوب را بگیرد چرا که روزنامه ها ماندگار هستند و بعدها مورد استفاده محققین در مورد تاریخ استان قرار می گیرد.

- استاندار ایلام گفت: هر چند هم فضای مجازی رشد کند و گسترش یابد، نمی تواند جای نشریات مکتوب را بگیرد چرا که روزنامه ها ماندگار هستند و بعدها مورد استفاده محققین در مورد تاریخ استان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمدرضا مروارید در دیدار با اعضای ششمین دوره خانه مطبوعات ایلام با بیان اینکه استان ایلام در بسیاری از مسایل، پیش رو بوده و در حوزه مطبوعات نیز توانسته نقش آفرینی کند، اظهار کرد: در خصوص مطبوعات استان باید گفت که واقعیت این است که در حال دگردیسی هستند و فضای مجازی در حوزه های مختلف در حال گسترش است.

وی تاکید گفت: هر چند هم فضای مجازی رشد کند و گسترش یابد، نمی تواند جای نشریات مکتوب را بگیرد چرا که روزنامه ها ماندگار هستند و بعدها مورد استفاده محققین در مورد تاریخ استان قرار می گیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه کم بودن جمعیت استان یکی از مشکلات موجود در استان است، تصریح کرد: این موضوع نه تنها در حوزه مطبوعات بلکه در بسیاری از بخش ها مشکل ساز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی با کمک رسانه ها بهتر می توانند وظایف ذاتی خود را انجام دهند

دستگاه های اجرایی با کمک رسانه ها بهتر می توانند وظایف ذاتی خود را انجام دهند