مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 13:502017-07-23سياسي

نامه «بهمن کشاورز» به صداوسیما


رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در خصوص اظهارات معاون اول قوه قضاییه در یک برنامه تلویزیونی، به یکی از مدیران صداوسیما نامه نوشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه بهمن کشاورز بدین شرح است: به: مدیریت محترم شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی از: اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران درباره: اظهارات معاون اول ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام جناب آقای محسنی اژه ای در برنامه بدون تعارف روز جمعه 96/04/30 احتراما؛ مقام محترم فوق در برنامه بدون تعارف که در ساعت 20:30 از شبکه دوم پخش شد فرمودند خیلی از اشکالاتی که وجود دارد ما خودمون مطلع هستیم، تلاش هم می کنیم که رفع بکنیم؛ واقعا امکاناتش نیست.

بعضی از طول کشیدن ها، بعضی از اشکالات معذرت می خواهم وکیل می آید عمدی یک کاری می کند که پرونده بیشتر طول بکشد و پول بیشتر بگیرد.

اگر سریع تمام بشود می گوید که خب آقا برای یک ماه وقت گذاشتن چه قدر می خواهید پول بگیرید، اما وقتی شش ماه طول بگشد می گویند خب شش ماه روش کار انجام شده دیگه حالا آنقدر اشکالی ندارد.

رسما به طرف دروغ یاد می دهد، میگه آقا این رو منکر شو اینجوری بگو اونجوری بگو، خب یه حکمی صادر می شود، این دروغ کشف می شود.

اینک اشعار می دارد: اولا- تردیدی در اینکه صداوسیما باید همه مشکلات و معضلات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی را -


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه «بهمن کشاورز» به صداوسیما

نامه «بهمن کشاورز» به صداوسیما