مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 13:402017-07-23اقتصادي

فاز دوم خط یک مترو شیراز آماده بهره برداری است


مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز و حومه گفت: فاز دوم خط یک مترو با 4 ایستگاه آماده بهره برداری است و براساس مصوبه شورا به مدت دو ماه خدمات حمل و نقلی رایگان ارائه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسدالله حاج زمانی یکشنبه اول مرداد در جمع خبرنگاران بازدید کننده از فاز دوم خط یک مترو شیراز، گفت: مترو شیراز به طول 24.

5 کیلومتر بعد از تهران طولانی ترین خط متروی کشور محسوب می شود.

او با تصریح اینکه احداث مترو با چنین مشخصه هایی در صورت وجود منابع لازم، بین 6 تا 8 سال زمان نیاز دارد، تاکید کرد که قطار شهری شیراز به واسطه محدودیت های منابع مالی با حدود 5 سال تاخیر به بهره برداری رسیده است.

حاج زمانی گفت: طی سال های اخیر و با توجه به منابع محدود اعتباری از محل طرح تملک دارایی ، سایر منابع مالی را دنبال کرده و از محل اوراق مشارکت، صندوق توسعه ملی، تسهیلات و تهاتر، برنامه های عمرانی مترو را پیش بردیم.

مدیرعامل قطار شهری شیراز گفت: از محل اوراق مشارکت 700 میلیارد تومان، از محل صندوق توسعه ملی 30 میلیون دلار و از محل تسهیلات 100 میلیارد تومان، منابع مالی برای خط یک تامین شد.

او با یادآوری اینکه بازگشت اصل و فرع اوراق مشارکت به تساوی بین شهرداری و دولت تقسیم شده است، گفت: اقدام دیگر تصویب فاینانس 771 میلیون دلاری خط 2 قطار شهری شیراز در آخرین سفر هیئت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم خط یک مترو شیراز آماده بهره برداری است

فاز دوم خط یک مترو شیراز آماده بهره برداری است