مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 13:202017-07-23اجتماعي

خشکی دریاچه ارومیه، جان 14 میلیون نفر را تهدید می کند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی هشدار داد: چنانچه دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نفر جانشان در خطر خواهد بود و انواع بیماری ها آنها را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش احیای دریاچه ارومیه با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب، معاون عمرانی فرماندار، بخشداران مرکزی، باروق و مرحمت آباد شهرستان میاندوآب و جمع کثیری از مسئولان شهرستان و کلیه شوراها و دهیاران میاندوآب و بخشهای تابعه در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندوآب برگزار شد.

جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این همایش گفت: میاندوآب نقش مهمی در احیای دریاچه ارومیه دارد و در این زمینه لازم است تا دهیاران، شوراها و همه اقشار مختلف مردم برای فرهنگ سازی در راستای پیشبرد برنامه های احیای دریاچه ارومیه تلاش کنند.

وی افزود: خشک شدن دریاچه ارومیه تنها مربوط به دولت ها نیست و تغییر اقلیم، خشکسالی، افزایش مصرف آب، عامل انسانی و کاهش بارندگی ها از جمله دلایل خشک شدن دریاچه است.

جعفری ادامه داد: روزگاری دریاچه ارومیه، طغیان می کرد و شاید هیچ کس باور نمی کرد که روزی 95 دریاچه ارومیه خشک شود، چنانچه دریاچه ارومیه احیا نشود، بیش از 14 میلیون نف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکی دریاچه ارومیه، جان 14 میلیون نفر را تهدید می کند

خشکی دریاچه ارومیه، جان 14 میلیون نفر را تهدید می کند