مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 11:202017-07-23پزشكي

هشدار مرکز سنجش پزشکی به داوطلبان آزمون های وزارت بهداشت


مرکز سنجش آموزش پزشکی طی اطلاعیه ای به شرکت کنندگان آزمون های وزارت بهداشت در خصوص ادعاهای کذب برخی افراد سودجو در فضای مجازی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور اعلام کرد: به اطلاع داوطلبان آزمون های مرکز سنجش پزشکی، به خصوص شرکت کنندگان در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی می رساند، متأسفانه افرادی سودجو، گروه هایی در فضای مجازی تشکیل داده و ادعای مشاوره و راهنمایی دارند، برخی از این گروه ها ادعاهای کذب مانند ارائه کارنامه تقلبی، ادعای تقلب در آزمون و یا ادعای راهنمای انتخاب رشته می نمایند و اقدام به جمع آوری اطلاعات کاربران می کنند، یا ادعا دارند از اطلاعاتی خارج از قوانین منتشر شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی آگاهی دارند و یا اینکه در مورد کارشناسی ارشد کلید جعلی ارائه می دهند، یا در آزمون علوم آزمایشگاهی تکمیلی اعلام نموده اند که طراحان سئوال خود شرکت کننده در آزمون هستند.

در این اطلاعیه آمده است، مرکز سنجش آموزش پزشکی ضمن رد کلیه این موارد به اطلاع داوطلبان می رساند، این اخبار صحت ندارد و هرگونه اطلاع رسانی در خصوص قوانین صرفاً از طریق سایت www.

sanjeshp.

ir انجام می شود و لازم است داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سؤال از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در قسمت ارسال درخواست و تماس با ما مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مرکز سنجش پزشکی به داوطلبان آزمون های وزارت بهداشت

هشدار مرکز سنجش پزشکی به داوطلبان آزمون های وزارت بهداشت