مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 10:352017-07-23سياسي

اعلام آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای همکاری با خودروسازان


معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از آمادگی این معاونت برای همکاری با خودروسازان برای تولید برای ارتقاء تکنولوژی خودروهای تولیدی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سورنا ستاری در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: در بحث تکنولوژی های جدید آمادگی داریم که با خودروسازان همکاری کنیم.

وی با بیان این که بحث خودروهای هوشمند یکی از طرح های اصلی در معاونت علمی ریاست جمهوری است، خاطر نشان کرد: تحولات زیادی در تکنولوژی تولید خودرو در جهان اتفاق افتاده که ما باید خود را با این تحولات همراه کنیم.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: به عنوان مثال یکی از تکنولوژی های فراگیر در آینده این خواهد بود که خودروها در حال حرکت بر روی جاده و از طریق فناوری چون وای فای شارژ خواهند شد.

وی افزود: بنابراین حرکت به سمت طراحی بخش های مختلف خودرو براساس تکنولوژی روز در داخل کشور از اقدامات مهم و اساسی است که باید صورت گیرد.

ستاری با بیان این که در صنعت خودروی جهان در آینده برندهای جدیدی متولد خواهند شد، تصریح کرد: به عنوان مثال تسلا در ابتدا خودروساز نبود، اما وارد حوزه تولید خودروهای برقی شد و باقی خودروسازان در این جهت حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای همکاری با خودروسازان

اعلام آمادگی معاونت علمی ریاست جمهوری برای همکاری با خودروسازان