مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1396 ساعت 07:502017-07-23سياسي

درخواست نماینده مردم ارومیه از رییس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: 50 درصد وزراء دولت یازدهم در کابینه جدید هم حضور دارند.

- روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به دیدار اعضای هیات رییسه و شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی با رییس جمهور گفت: این دیدار با محوریت تعیین کابینه جدید و همچنین شاخص های وزراء مورد تایید مجلس با حضور رییس جمهور منتخب مردم برگزار شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دیدار رییس جمهور خبر داد که قریب به 50 درصد کابینه یازدهم در کابینه دوازدهم نیز حضور خواهند داشت.

حضرت پور تصریح کرد: همچنین رییس جمهور اعلام کرد که جایگاه جوانان در کابینه جدید پر رنگتر خواهد بود و همچنین بانوان نیز در کابینه حضور خواهند داشت، اما حضور بانوان به معنای وجود زن وزیر نیست.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این جلسه در خواست نمایندگان از رییس جمهور حل و فصل سریعتر موضوع موسسات مالی بود که رییس جمهور اعلام کرد که موضوع بیکاری، بانکها، صندوق بازنشستگی و محیط زیست از مهم ترین اولویت های دولت جدید خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ در این نشست روح الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در سخنانی از رییس جمهور خواست که نسبت به موضوع احیاء دریاچه ارومیه توجه بیشتری داشته باشد و همچنین با توجه به پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نماینده مردم ارومیه از رییس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه

درخواست نماینده مردم ارومیه از رییس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت دریاچه ارومیه